MyPlan, het online platform voor Plan Ouders

Als Plan Ouder, heb je de mogelijkheid om je Plan Ouderschap(pen) te volgen in je persoonlijke account, MyPlan

 

Wat is MyPlan?

Via MyPlan kan je de jaarverslagen lezen over de evolutie van jouw Plan Kind en meer te weten komen over de projecten van Plan in zijn of haar regio. Zo ontdek je welke impact jouw bijdrage teweegbrengt.

Je kan er ook je persoonlijke gegevens terugvinden én wijzigen, bijvoorbeeld je adres. Als je in aanmerking komt voor een fiscaal attest, dan vind je dat ook terug in je account.

Tot slot blijf je via je account ook op de hoogte van de actualiteit en onze verhalen over Plan Ouderschap. Je ontvangt een e-mail telkens er nieuwe informatie beschikbaar is op je persoonlijke account. Hou dus zeker je e-mail goed in de gaten.

MyPlan is eenvoudig en efficiënt en helpt ons tijd en middelen te besparen die we kunnen inzetten voor de toekomst van de kinderen.

 

Veelgestelde vragen over MyPlan

  1. Wat kan ik doen met mijn account en wat vind ik er terug?

    Dankzij het MyPlan-platform kan je:

    • Al je informatie over je plan Ouderschap altijd gratis raadplegen en downloaden zolang je Plan Ouder bent van een kind.
    • Je persoonlijke en financiële gegevens bekijken.
    • Fiscale attesten downloaden als je daarvoor in aanmerking komt.
    • Bepaalde persoonlijke gegevens wijzigen, bijvoorbeeld je adres.
    • Contact met ons opnemen met vragen over je Plan Ouderschap.
    • De actualiteit en onze verhalen over Plan Ouderschap volgen.

    MyPlan is eenvoudig en efficiënt en helpt ons tijd en middelen te besparen die we kunnen inzetten voor de toekomst van de kinderen.

  2. Ben ik verplicht een account aan te maken?

    We raden je sterk aan om meteen een account aan te maken. MyPlan is eenvoudig en efficiënt en helpt ons tijd en middelen te besparen die we kunnen inzetten voor de toekomst van de kinderen. Het is echter niet verplicht een account aan te maken. Doe je dat niet, dan blijft de informatie over jouw plan ouderschap toegestuurd zoals voorheen.

  3. Hoe gaat Plan International België om met mijn gegevens?

    Plan International België is verantwoordelijk voor de verwerking van jouw persoonsgegevens en kan de verwerking ervan ook opdragen aan externe verwerkers. In beide gevallen nemen we alle nodige maatregelen om jouw veiligheid en privacy te waarborgen. Zo zullen we jouw gegevens nooit aan derden doorgeven, behalve aan externe verwerkers waar we mee samenwerken, of tenzij er een gerechtelijk bevel is uitgevaardigd om gegevens te bekomen.

    Wij behandelen jouw gegevens op een veilige manier en maken gebruik van diverse beveiligingstechnologieën en -maatregelen om jouw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang, gebruik, verlies of openbaarmaking.

    Zijn jouw gegevens onjuist? Dan kan je contact opnemen met ons Donor Support team via info@planinternational.be. Zij zullen jou met plezier verder helpen. Wil je jouw gegevens verwijderen of heb je andere vragen rond jouw privacy? Dan kan je daarvoor contact opnemen met ons via privacy@planinternational.be of je kan ook bellen naar het nummer 02 504 60 00. 

  4. Is de privacy van alle Plan Kinderen voldoende beschermd?

    Zodra je Plan Ouder wordt, ontvang je een dossier met de concrete situatie van jouw Plan Kind en meer informatie. Maar die informatie blijft tussen jou en je Plan Kind en publiceren wij nergens. We vragen aan jou om deze informatie ook niet te delen op het internet. We verwerken alle gegevens overeenkomstig de wetgeving en alleen met expliciete toestemming. De privacy van Plan Kinderen én Plan Ouders is essentieel in het Plan Ouderschap.